Mój koszyk

Przydatne informacje dla kupujących on-line:

Przydatne informacje dla kupujących on-line:

Ceny

  1. Podane ceny są cenami loco magazyn Gądki k. Poznania.
  2. Dla firmy montażowych, hurtowni i instalatorów z branży chłodnictwa i klimatyzacji istnieje możliwość uzyskania upustu - szczegóły na stronie www.ampoz.pl

Forma zamówienia

  1. Bezpośrednio przez serwis www.fermod.com.pl po złożeniu zakupów on-line
  2. Zamówienie wysłane pocztą elektroniczną e-mail w formie treści wiadomości lub załącznika (preferowany PDF).

Uwaga: nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

Dostawa

  1. Dostawa za pomocą firmy kurierskiej UPS, DPD, Kühne + Nagel, przesyłką kurierską.
  2. Osobisty odbiór towaru z magazynu w Gądkach k. Poznania, wyłącznie po wcześniejszym złożeniu zamówienia (bez dodatkowych kosztów). 

Formy płatności

  1. PAY-u -bezpieczny system płatności on-line bezpośrednio z Twojego banku.
  2. Gotówką przy dostawie (tzw. „za pobraniem” u kuriera)
  3. Gotówką w kasie, przy osobistym odbiorze towaru z magazynu w Gądkach k. Poznania
  4. Przelew – przedpłata na rachunek bankowy firmy (41 1020 4027 0000 1202 0466 7913)

Realizacja zamówienia

  1. Przy zamówieniach proszę o podanie dokładnych danych do wystawienia faktury, podanie osoby kontaktowej, nr telefonu kontaktowego oraz dokładnego miejsca dostawy (w przypadku wysyłki towaru do klienta).
  2. Każde zamówienie jest potwierdzane mail-owo. W przypadku zamówień on-line Klient otrzymuje na bieżąco informacje (e-mail) na temat stanu zamówienia (zatwierdzone, wysłane itd.) oraz ma możliwość podglądu stanu zamówień i treści bezpośrednio w naszym serwisie.

Transport

  1. Koszt przesyłki paczki z towarem do 30 kg  - 20 zł netto;
  2. Przy płatności za pobraniem dodatkowa opłata 5 zł netto.
  3. W zakresie spedycji współpracujemy z firmą UPS, DPD, Kühne + Nagel

Zakupy krok po kroku

Ze względu na problemy występujące w niektórych wersjach przeglądarek typu Internet Explorer zalecamy korzystanie z przeglądarki Firefox lub Chrome.

Procedura zakupów "krok po kroku" 

  • Kliknij w menu górnym "produkty" i wybierz kategorię interesujących Cię produktów.
  • Po znalezieniu poszukiwanego towaru kliknij "szczegóły", aby zobaczyć pełny opis. W momencie decyzji zakupu kliknij "kup teraz". Pojawi się komunikat informujący, że produkt został dodany do Twojego wirtualnego koszyka - powinieneś wybrać "wróć do zakupów" w przypadku konieczności dodania kolejnych produktów lub "do kazy" - w celu sfinalizowaniu zakupu

  • W ten sposób dodajesz kolejne produkty do "koszyka", klikając w prawym górnym rogu "mój koszyk" będziesz widział stan Twojego koszyka.
  • W celu sfinalizowania zakupów - klikamy na "do kasy" lub z lewej strony na "Pokaż koszyk" i "do kasy".

 

  • Pokaże nam się zawartość koszyka z danymi do wypełniania. W przypadku, gdy już wcześniej się rejestrowałeś wystarczy, że wpiszesz swój login i hasło.
  • Jako nowy użytkownik serwisu będziesz musiał wypełnić "dane do faktury". Jeżeli chcesz dokonać zakupu bez rejestracji - wystarczy, że wypełnisz dane wymagane (oznaczone *) i wybierzesz opcje "Zamówienie bez zakładania konta". Gdy wypełnisz dane potrzebne do utworzenia konta i klikniesz "zarejestruj i zamów" - na podane konto e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Sugerujemy sprawdzić czy ww mail nie został zakwalifikowany jako spam – często tak się dzieje ze względu na to, że jest to odpowiedź automatyczna.
     W e-mail-u aktywacyjnym kliknij na link aktywacyjny, a następnie zaloguj się na naszej stronie.
  • W następnym kroku powinieneś wybrać metodę dostawy oraz sposób płatności.
  • Dodatkowe informacje wpisz w polu na notatki, zapoznaj się z warunkami sprzedaży i kliknij "Potwierdzenie zamówienia".
  • Zostanie wyświetlona informacja o złożonym zamówieniu. Na podanego mail-a zostanie wysłana informacja o złożonym zamówieniu i warunkach realizacji.
  • Po otrzymaniu zamówienia złożonego on-line – nasz pracownik skontaktuje się z Tobą max w ciągu 48 h mail-owo lub telefonicznie potwierdzając dostępność zamówionego przez Ciebie towaru i przyjęcie zamówienia do realizacji.

Będziesz na bieżąco informowany o zmianie statusu zamówienia tj. potwierdzeniu, anulowaniu, wysłaniu towaru.

Zachęcamy do korzystania z tej formy składania zamówień - szybkość, łatwość i dostępność informacji zapewni skrócenie czasu całej realizacji z zyskiem dla Ciebie.

Uwaga:

W przypadku problemów prosimy o złożenie zamówienia e-mail-em na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny.

Będziemy wdzięczni za zgłaszanie wszelkich problemów, niedogodności oraz sugestii dotyczących funkcjonowania naszego serwisu.

 

Nie możesz znaleźć ?

W przypadku, gdybyś nie znalazł poszukiwanej części prześlij nam dokładne informacje czego poszukujesz

Kliknij tutaj

Infolinia

+48 61 669 83 81

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

Koszty transportu

Przy zamówieniu on-line powyżej
100 zł netto - transport gratis!!!

Koszt transportu 24,6 zł 
Pobranie - 6,15 zł

Szybki kontakt

ul. Poznańska 3
62-022 Gądki k. Poznania
tel. +48 61 669 83 81
e-mail: biuro@fermod.com.pl

Zaloguj lub Zarejestruj